
torsdag 20 januari 2011
Synoptik!
Jag ser som en kratta e typ blind utan hjälpmedel. Detta gör att jag använder kontaktlinser. Jag har valt att ha ett abonnemang där och fått linserna hemleverade och betalning via i autogiro Enkelt och bekvämt. Jag upptäckte för ett tag att de inte drar pengar från kontot. Detta Abonnemanget jag till om för 2 månader sen. Och nu hör jag att i från dem och får en faktura för att inte ha betalt. Hela 6373 kr gick det på. Abonnemanget har krånglat i 3 år. Konstigt att Synoptik skickat ut produkter utan att dra pengar. Systemet borde ju säga stopp men icke. Hade jag inte sagt till och sagt upp abonnemanget hade jag kunnat blåsa dem på pengar. Jag är en ärlig person så det hade jag naturligtvis inte gjort. Men jag tycker man borde skickat ut räkningar istället om det inte kan dras pengar. Dom beklagade misstaget gav mig 6 par linser vilket är ett halvårs förbrukning. Jag e nöjd med ersättningen men kommer inte teckna abonnemang där igen eller rekommendera det åt andra.


Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar